Tuesday, March 2, 2010

Selamat Melayari Blog Saya Dan Muat Turun Plan-J Sekarang

Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera, Salam 1 Malaysia


Saya mengucapkan selamat melayari blog buat kali pertama kepada guru-guru yang menghadiri Mensyuarat Pengurusan Panitia Geografi di SMK Ledang, Tangkak, Johor petang tadi. Saya mengharapkan guru-guru sekalian dapat menghebahkan blog saya ini kepada rakan-rakan guru dan juga pelajar-pelajar di sekolah cikgu. Blog ini masih kekurangan maklumat. Walau bagaimanapun, saya cuba sentiasa mengemas kini blog ini dengan maklumat-maklumat geografi yang boleh dimanfaatkan oleh guru-guru dan pelajar-pelajar. Antara bahan yang akan saya muatkan dalam masa terdekat ialah bahan-bahan P&P, soalan-soalan latih tubi, nota-nota, panduan kerja kursus dan modul-modul yang saya bina sendiri mahupun rakan-rakan yang lain.


Seperti yang saya janjikan petang tadi, guru-guru sekalian boleh muat turun Plan-J Tingkatan 1, 2 dan 3 mulai malam ini.


Plan-J Tingkatan 1


Plan-J Tingkatan 2


Plan-J Tingkatan 3

0 comments:

Post a Comment